Kako lahko moški vzamejo ranljivost za svojo, ustvarijo trdne odnose in živijo kar se da polno
Ni preprosto, ampak če hočete ljubiti, biti ljubljeni in čudovito živeti, je to odisejada odkrivanja samega sebe, na katero se morajo odpraviti vsi sodobni moški.
LEWIS HOWES JE ODRAŠČAL KOT ŠPORTNIK. Bil je najboljši ameriški športnik v dveh športih, v srednji šoli se je ukvarjal s skoraj vsemi športi, pozneje pa je postal poklicni igralec nogometa. Nato je svojo tekmovalno naravo iz športa prenesel v posel in postal je uspešen bolj kot v najbolj drznih sanjah. Ampak njegova identiteta je bila v celoti zgrajena na zmotnih prepričanjih o tem, kaj je »moškost«: na nevarnih, napačnih predstavah, ki jih je pridobil pri soigralcih in trenerjih v slačilnicah ter iz stereotipov v medijih. Kot številni moški je odraščal jezen in razočaran, ves čas se je pehal za nečim, kar ni nikoli zadostovalo.
V Maskah moškosti Howes razgalja skrajno praznino materialne maske, moškega, ki se peha predvsem za bogastvom; razgalja pritajeno ranljivost, ki se skriva za masko šaljivca in stoično masko moških, ki nikoli ne pokažejo pravih čustev; razgalja uničevalnost maske nepremagljivosti in maske agresivnosti, ki ju nosijo moški, ki noro tvegajo oz. se ne znajo nikoli izogniti prepiru. Uči moške, kako se prebiti skozi stene, ki jih ovirajo, in kaže ženskam, kako lahko bolje razumejo moške v svojem življenju. Ni preprosto, ampak če hočete ljubiti, biti ljubljeni in čudovito živeti, je to odisejada odkrivanja samega sebe, na katero se morajo odpraviti vsi sodobni moški.
LEWIS HOWES je avtor uspešnice s seznama časopisa New York Times The School of Greatness (Šola izjemnosti) in podjetnik, ki daje prednost kakovosti življenja. Je nekdanji poklicni igralec ameriškega nogometa in najboljši ameriški športnik v dveh športih. Njegova poddaja The School of Greatness (Šola izjemnosti), ki ima od začetka leta 2013 že več kot 40 milijonov prenosov in 500 epizod, je na itunes med najboljšimi 100 poddajami na svetu. Bela hiša in predsednik Obama sta ga leta 2013 uvrstila med 100 najboljših podjetnikov v ZDA, mlajših od 30 let. Njega in njegovo delo so predstavili v oddajah Ellen, Fox & Friends in Today, na ESPN, v časopisu New York Times, v revijah People, Forbes, Sports Illustrated in Men’s Health, pa tudi v drugih večjih sredstvih javnega obveščanja.