SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Duhovnost.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Splošni pogoji poslovanja ponudnika zajemajo vsa področja ter ključne pogoje določene z:
- Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1)
- Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP)
- Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1)
- Obligacijskim zakonikom (OZ, 97/2007-UPB1)
- mednarodnimi kodeksi e-poslovanja.
Prav tako zajemajo vsa določila Pravilnika o zasebnosti, ki je v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (v nadaljevanju: GDPR).
S spletno trgovino Vitaminklinik.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja:
Opredelitev pojmov:
- S spletno trgovino Duhovnost.si in Duhovnost.eu upravlja Q ZEN spletna e trgovina, Tjaša Mrgole Zenković s.p., Dolsko 32, 1262 Dol pri Ljubljani, davčna št.: 89958039, matična številka: 9442383000, email: in**@du*******.eu, Z 20.12.2024 nismo zavezanci za DDV.
- Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini,
- Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.
Prijava:
Ob registraciji v spletno prodajalno pridobiš uporabniško ime, ki je enako naslovu tvoje elektronske pošte ter geslo, ki ga izbereš sam. Uporabniško ime in geslo, ki ga dobiš, nedvoumno določata in se povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji postaneš uporabnik in pridobiš pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne, duhovnost.eu (duhovnost.eu) in duhovnost.si (www.duhovnost.si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik (Duhovnost.si in Duhovnost.eu) se zavezuje, da bo kupcu (tebi) vselej zagotovil naslednje informacije:
- Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- Kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- Dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku),
- Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- Način plačila in dostave,
- Časovno veljavnost ponudbe,
- Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike z kupci.
Postopek nakupa:
Ko izbereš izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb »Pošlji« oddaš naročilo, ti spletna prodajalna samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …). S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Če je rok dobave več kot 2 delovna dni te o tem obvestimo.
Ponudnik (podjetje) ima pravico, da odkloni/zavrne prodajo in pošiljanje naročil tistim kupcem, ki so v preteklosti podjetje oškodovala zaradi neprevzema paketa. Ponudnik te kupce obvesti po elektronskem sporočilu in jih seznani, da jim je naročilo iz plačila po povzetju spremenil v plačilo »nakazilo na TRR«. Stranka se sama odloči, ali bo naročilo poravnala ali ne. V kolikor ga ne, ponudnik kupcu ne pošlje oddanega naročila. Naročila s plačilom po TRR so odpremljena, ko/če ponudnik od kupca prejme plačilo na svoj bančni račun.
Navedba tehnoloških sredstev, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila: Pregled košarice je dostopen ves čas brskanja po spletni strani. Pred oddajo naročila je kupcu omogočen celovit pregled naročila in tudi možnost pomika nazaj po spletnem naročilu in odstranitve poljubnih izdelkov.
Pravica do odstopa od nakupa:
Imaš pravico, da v 15 dneh našemu podjetju pisno sporočiš odstop od pogodbe. Nato blago vrneš podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam kriješ neposredne stroške vračila. Če vrneš prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (to je 15 dni od prejema blaga) se šteje to za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.
Odstop od pogodbe
V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), 134. člen, imajo potrošniki možnost, da pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali izven poslovnih prostorov, v roku 14 dni pisno sporočijo podjetju svojo odločitev za odstop od pogodbe, brez potrebe po navedbi razloga za takšno odločitev.
Potrošnik lahko svoj odstop od pogodbe izrazi tako, da podjetju pošlje pisno, jasno izjavo o odstopu.
Odgovornost za dokazovanje pravilne uveljavitve pravice do odstopa nosi potrošnik.
Ko potrošnik odstopi od pogodbe, mora podjetje brez odlašanja, vsekakor pa v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu, vrniti vsa opravljena plačila.
Vračilo plačil se izvede z istim načinom plačila, ki ga je uporabil potrošnik, razen če se potrošnik izrecno odloči za drugo sredstvo plačila.
Potrošnik mora kriti samo neposredne stroške vračila blaga.
VRAČILO BLAGA v primeru napak ali poškodovanih izdelkov Če je do napake prišlo na strani podjetja, kot je napačno pakiranje ali poškodovan izdelek, stroške pošiljanja krije podjetje. Potrošnik mora skupaj z vračilom blaga vedno priložiti izpolnjen obrazec za vračilo ali zamenjavo izdelka.
Naslov za vračilo blaga: Q ZEN spletna e trgovina, Tjaša Mrgole Zenković s.p., Dolsko 32, 1262 Dol pri Ljubljani,
Potrošnik nima pravice do vračila dodatnih stroškov, ki nastanejo, če se je namerno odločil za način dostave, ki ni najcenejša standardna dostava, ki jo nudi podjetje. V primeru prodaje lahko podjetje zadrži vračilo že opravljenih plačil vse do trenutka, ko prejme vrnjeno blago nazaj, ali dokler potrošnik ne zagotovi dokaza o vračilu blaga. To velja, razen v situacijah, ko podjetje omogoča, da blago prevzame samo.
Izjeme od pravice do odstopa od pogodbe
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od naročila v primerih, določenih v 135. členu ZVPot-1.
Štetje roka
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Plačilo:
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR.
Cene:
Cene izdelkov so v evrih. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cene! V tem primeru je kupec o tem pisno ali ustno obveščen in mu je ponujena možnost odstopa od pogodbe.
DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1.
Dobavni rok:
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-4 delovne dni, v ostalih primerih pa do 10 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 10 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka, te bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.
Dostava:
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Za dostavo naročil uporabljamo GLS dostavno službo. Naročene izdelke ti dostavijo na naslov, ki si ga navedel/a kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne moreš prevzeti, jo lahko kasneje prevzameš na najbližjem paketomatu GLS-ja oziroma se dogovoriš s kurirjem glede dostave. Prevoz vselej plača naročnik izdelkov.
V primeru vračila paketa zaradi neprevzetega blaga, se stranki zaračunajo nastali nepokriti stroški poštnine.
Poštnina:
Poštnino za dostavo naročenega blaga, plača kupec po veljavnem ceniku GLS dostavne službe, ki izvaja dostavo blaga na dom.
Poštnina za plačila:
- ENOTNA POŠTNINA 4,99 € (NI DODATNE PROVIZIJE PRI PLAČILU – UPN)
za vso dostavo po Sloveniji. Enotna poštnina velja samo za dostavo na območju Republike Slovenije. Za dostavo v tujino se obračuna poštnina po ceniku GLS dostavne službe. Za izdelke v vrednosti nad 65 Eur pa je poštnina BREZPLAČNA.
Prednaročila!
Cena v prednaročilu velja za naročila in plačila, prejeta do konca prednaročniške akcije (datum je vpisan pri opisu artikla).
Artikle iz prednaročila je možno plačati le po predračunu, s PayPal sistemom, kreditno kartico ( Stripe) ali Moneto/Valu, dostavo pa lahko pričakujete 5 – 10 dni po poteku časa za prednaročilo.
Po izdaji knjig iz prednaročila bo za obdobje šestih mesecev veljala enotna cena (na spletni knjigarni objavljena kot redna cena). V skladu z Zakonom o enotni ceni knjige v tem času knjig ne bo možno kupiti po znižani ceni.
Garancija:
Vsi izdelki v naši ponudbi imajo najmanj 1 mesec garancije. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo je le ta vključena v opisu artikla. Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.
Veljavnost ponudbe:
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Varnost:
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Arhiviranje pogodb
Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Q ZEN spletna etrgovina, Tjaša Mrgole Zenković s.p., Dolsko 32, 1262 Dol pri Ljubljani.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
1. Jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
2. Pošiljatelj mora biti jasno razviden
3. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
4. Če uporabnik ne želi prejemati reklamnih sporočil, je potrebno to spoštovati
Pritožbe:
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova in**@du*******.eu in se obravnava zaupno.
Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Q ZEN spletna etrgovina, Tjaša Mrgole Zenković s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Q ZEN spletna etrgovina, Tjaša Mrgole Zenković s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Varovanje osebnih podatkov:
Q ZEN spletna etrgovina, Tjaša Mrgole Zenković s.p., ki upravlja spletne trgovine www.duhovnost.si, se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine.
Q ZEN spletna etrgovina, Tjaša Mrgole Zenković s.p. za potrebe poslovanja spletne trgovine (www.duhovnost.si) zbira naslednje podatke uporabnikov:
1. ime in priimek
2. naslov in kraj bivanja
3. naslov za pošiljanje naročenega blaga
4. naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
5. geslo v enkriptirani (šifrirani obliki)
6. ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino
7. Telefonska številka, da je možno vzpostaviti kontakt za izvedbo dostave
Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino na odgovarjamo.
Izjemno razkritje osebnih podatkov:
Podatki, ki jih Q ZEN spletna etrgovina, Tjaša Mrgole Zenković s.p., zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.
Odveza odgovornosti:
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Pri vnosu ponudbe v prodajni katalog lahko pride do napak pri vnosu.
Ljubljana, 25.02.2025