Nakup brez tveganja – Vračilo naročenih izdelkov v 45 dneh.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrneš. Zadošča, da nas v 15 dneh od prevzema izdelka obvestiš o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrneš še v nadaljnjih 30 dneh skupaj s kopijo računa.

Blago moraš vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Možnost vračila NE velja v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Morebitne stroške vračila kriješ ti.

Ob vračilu lahko zahtevaš vrnitev kupnine, ki ti jo Duhovnost.si (prodajalec) vrne na tvoj transakcijski račun najkasneje v 15 dneh.
Omogočamo tudi zamenjavo artikla.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket, ko ga prejmeš, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, moraš sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi oziroma Pošti Slovenije.
V kolikor ti je blago dostavila Pošta, prineseš balgo na najbližjo pošto v enakem stanju, kot si ga prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolniš reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Pomembno

  • Ko vračaš artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu – nam, moraš priložiti pisni razlog za vračilo blaga, kopijo računa ter številko svojega tekočega računa v primeru, da se dogovorimo za vračilo v vrednosti nakupa.
  • Priporočamo, da pošiljko večje vrednosti pošlješ priporočeno ter da blago ustrezno pripraviš za transport.
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljaš garancijo, boš popravljeno blago prejel najhitreje, če garancijo uveljavljaš neposredno pri proizvajalcu.