Alergična družba

To je zgodba ali etnografija o alergijah in ogledalo alergične družbe. Knjiga ni medicinski vodnik za zdravljenje alergij in ne ponuja medicinskih razlag, nasvetov ter terapij. Namesto sodb, receptov in odgovorov avtorica razkriva in ponuja razmisleke glede večplastnih zadreg sodobnosti, ki ustvarja alergično družbo in družbene fenomene sinhrono obravnava z

Alergična družba 1

Darilo ob nakupu nad 75 €

Za vse nakupe nad zgoraj navedenim zneskom podarimo žepni kristal po naši izbiri.

Darilo bo samodejno dodano

24.90

8 Uporabnikov si trenutno ogleduje ta izdelek!
  • Alergična družba 2 Brezplačna poštnina za vsa naročila nad 65€

Možnosti plačila:

Alergična družba 3

Opis

To je zgodba ali etnografija o alergijah in ogledalo alergične družbe. Knjiga ni medicinski vodnik za zdravljenje alergij in ne ponuja medicinskih razlag, nasvetov ter terapij. Namesto sodb, receptov in odgovorov avtorica razkriva in ponuja razmisleke glede večplastnih zadreg sodobnosti, ki ustvarja alergično družbo in družbene fenomene sinhrono obravnava z medicinskoantropološkim prijemom.

Posebnost etnologije oz. kulturne antropologije je analitični aparat, ki temelji na izkustvenem soočanju z dejanskim življenjem ljudi, katerih načine življenja spoznavamo in analiziramo. Alergije že nekaj desetletij spremljajo naše življenje, zato je prav nenavadno, kako malo vemo o njih z vidika vsakdanjega življenja. Delo Jane Šimenc zapolnjuje to vrzel in na podlagi avtoetnografskih pričevanj, analize medijskega diskurza, biomedicinskih pristopov in delovanja farmacevtske industrije, predvsem pa na podlagi pričevanj ljudi, ki bolehajo za različnimi oblikami alergij, z izbranim slogom pokaže, da so stanja obolelosti neizbrisno družbena dejstva, ki jih je potrebno obravnavati z vidika integralnega razumevanja človeškega življenja.
– prof. dr. Rajko Muršič, kulturni antropolog  

"Delo je izvirni prispevek družboslovnemu preučevanju pojava alergije. Med najbolj zanimivimi analizami je opisovanje kulturno-družbeno-komercialnih eksplotacij pojmovne platforme, ki se imenuje alergija … Poleg neposrednih tržnih dimenzij avtorica namreč zanimivo analizira družbeno izkoriščanje pojava za obsedeno higienizacijo družbe, s katero se brez racionalnih razlogov spreminja življenjske prakse ljudi in jih kot potrošnike napotuje v kupovanje številnih "preventivnih" artiklov in posledičnega spreminjanja vedenjskih vzorcev". 
– prof. dr. Alojz Ihan, dr. med.  

Dodatno

Alergična družba 4Lastnosti

cas-trajanja
leto-izida

2014

format

21,0 x15,0 cm

st-strani

232 strani

vezava

Mehka vezava

isbn

9789616954006

proizvajalec

avtor