Zadnjih 20 let smo priča revoluciji. Družbena omrežja sremenila vse vidike našega življenja – od tega, kako fotografiramo in ostajamo v stiku z drugimi, do tega, kako govorimo o svojem duševnem zdravju in o njem razmišljamo.
Naše besedišče zdaj vključuje izraze, kot so selfie/sebko«, »deliti/sharati«, »hashtag/ključnik« in »influencer/vplivnež«, poznamo slavne osebe na družbenih omrežjih, »sledimo« popolnim tujcem in nobena podrobnost ni preveč osebna ali intimna, da bi jo objavili na svojem zidu.
Razcvet se je zgodil hkrati z eksplozijo pametnih telefonov, podobno kot je potrebi po preverjanju svojega telefona hitro sledila želja po preverjanju novosti na družbenih omrežjih.
Zaradi tega zdaj sedmino svojega budnega življenja preživimo na družbenih omrežjih, kot so Facebook, Instagra m, Twitter, Snapchat, Pinterest in TikTok.
Toda to je dvorezni meč. Družbena omrežja, polna odkritij, zabave in informacij, lahko povzročijo samokritiko, izgubo koncentracije in osamljenost.