Zakaj zaposleni storijo marsikaj drugače, kot bi si šefi želeli?
V času, ko marketinški guruji in motivatorji glasno vzklikajo "Več hitreje, neustavljivo!", avtor knjige Nevronačela vodenja Rudolf Grm ugotavlja: poslovno dogajanje, odnosi in ljudje v njih niso vedno taki, kot želimo, in tudi ne taki, kot jih vidimo. So spremenljivi in samosvoji hkrati. V tem je poseben izziv in čar vodenja.
Dogajanja na globalnem trgu in pred domačim dvoriščem se ves čas nepredvidljivo spreminajo, zato potrebujejo vodje ne le poznavanje zakonitosti, temveč tudi "mehke veščine".
Znati z ljudmi pomeni razumeti, zaupati in povezovati različnosti. Pri tem nas določa tudi nevrologija: podzavestni vzorci mišljenja, čustvovanja in odzivanja, ki so priložnost za razvoj in omejitev hkrati.
NLP (nevrolingvistično programiranje) je v tej knjigi prvič v Sloveniji predstavljeno kot učinkovito praktično orodje komunikacije v poslovnem okolju. Avtor povezuje ekonomijo, psihologijo, antropologijo, nevroznanost in NLP, pri čemer je duhovit, praktičen in včasih provokativen.
Priročnik je svež in inovativen vpogled v vsakdanjik vodje, ki je v svojih izzivih pogosto sam, zato knjiga prihaja v pravem času in bo dobrodošla spremljevalka pri delu tudi za vse druge, ki delate z ljudmi.